fbpx
antropoloogia

Arrow Down KUIDAS LEIDA ÕIGED VASTUSED?

Tihtipeale oleme asjade või tegemistega nii hõivatud, et pole aega kõigega ise tegeleda või jääb teadmistest puudu. Me ei teadvusta endale, et oleme omadega tegelikult ummikus.
Vajame teeotsa leidmiseks nutikat kõrvalpilku, et võtta juhtimine taas enda kätte ja anda hoogu positiivsetele muutustele.

SIIS KUI TAHAD TEADA …

  • Kes on sinu kliendid ja mis neid päriselt motiveerib?
    Kuidas nende hulka kasvatada?
  • Millised on need tabud, trendid ja traditsioonid, mis sinu valdkonda mõjutavad?
  • Milliseid lugusid su ettevõttest ja tootest jutustatakse?
  • Mis mõjutab tarbija käitumist ja otsuseid?
  • Kuidas teda “nügida”?
  • Kuidas olla kindel, et su toode on sellisel kujul vajalik?
  • Miks sinu toodet ei osteta?
  • Mida teha järgmiseks?

Arrow Down KÜSI PÄRIS INIMESTELT PÄRIS KÜSIMUSI

Ettevõtted ja organisatsioonid on sageli harjunud mõõtma edu valemiga “kiiremini, kõrgemale ja kaugemale”. Numbritest juhitud maailmas kiputakse unustama, et inimese käitumine ja otsused ei ole sageli nii ratsionaalsed või sirgjoonelised, nagu on lihtne eeldada. Vastupidi – meid juhivad emotsioonid, hirmud, ootused, eelarvamused, harjumused ning see kontekst, kus elame ja oleme. Antropoloogid saavad sulle oma klientide uurimisel anda tööriistad, mis aitavad jõuda selleni, mis inimesed päriselt liikuma paneb.

KUIDAS SAADA SISUKAMAD VASTUSED?

Proovi inimestega rääkida sealsamas keskkonnas, kus nad tegutsevad ja mis sind huvitab: kodus, kontoris, poes, hobide ja vaba aja veetmise viiside keskel.

  • Küsi avatud küsimusi ja väldi suunamist.
  • Lähene uudishimulikult ja astu välja eksperdi rollist.
  • Julgusta inimesi jutustama lugusid ja ilmestama oma kogemusi näidetega.

Arrow Down ANTROPOLOOGILINE UURING ON LAHENDUS

Antropoloogia ei lepi lihtsate vastustega, vaid aitab mõista, kuidas ja miks teatud protsessid toimuvad. Meie uurimisväli on lai ja mitmetasandiline – just nagu elu ja ühiskondki meie ümber. Oleme harjunud maailmaga suhtlema empaatiliselt ja esitama küsimusi nähtuste kohta, mida peame tavaelus iseenesestmõistetavateks.

Arrow Down Kliendikogemus

“RAK kavandas meie uuringu just selliselt, et tulemused oleksid rakenduslikud, ehk vahemaa uuringutulemustest praktiliste otsusteni ei oleks liiga pikk. Häid sõnu saab öelda ka uuringu läbiviimise professionaalsuse kohta – protsess oli läbimõeldud ja efektiivne, kaasates meiepoolse sisendi, ent mitte koormates meie tiimi tarbetult.”
Mart Parve
FIND.fashion tootearendusjuht
“Swedbankis töötades kogunes panga UX ning teenusedisaini tiimil RAKiga mitu koostöökogemust. Antropoloogidega on alati olnud hea meel koos asju teha. Tore on näha, et ka konkreetsele briifile lähenevad nad nagu pisikesele uurimistööle – selmet täita täpselt kliendi soovi, üritavad nad algul aru saada, mis tegelikult probleem on ja hoopis sellele lahendusi välja pakkuda. Ettevõttes omakeskis mõeldes võite esialgu valedele järeldustele jõuda, seetõttu soovitan võimalusel alati kaasata võõras pilk, kes näeb probleemi ehk täiesti teise nurga alt.“
Tanel Lips
Telia Eesti digikanalite juht
“RAKi uuring andis meile väärtuslikku tagasisidet, kas meie eesmärgid ühilduvad olemasoleva Paljassaare elanikkonna soovide ja väärtustega. Tore oli avastada, et oleme kohalikega juba suuresti samal lehel. Saime lisaks uusi mõtteid, mida ise veel läbi mõelda ning teame nüüd täpsemini, millist infot ja kaasamist naabrid meilt ootavad.”
Markus Hääl
Hundipea OÜ tegevjuht

Arrow Down Tuleme Sulle appi!

Anname Sinu küsimustele uue perspektiivi, aitame disainida sobiliku plaani ning leiame vastused, mis aitavad liikuda edasi. Konsultatsioonis omandad tööriistad, et nutikamalt ja samm-sammult jõuda lähemale oma kasutajate tundmisele.

TULE 30-MINUTILISELE TASUTA KONSULTATSIOONILE

Arrow Down Õiged vastused saad õigesti küsides!

Meil on olemas nii kogemused, tööriistad kui tahe, et sind aidata.Teeme ainult 10 tasuta konsultatsiooni, mis lähevad kiiresti. Kasuta võimalust, et leida õiged küsimused ja saada sisukamaid vastuseid.