Mida ja kuidas antropoloog teeb?
Teenuste ja toodete arendamiseks, strateegiate kujundamiseks kui ka muudatuste juhtimiseks on tarvis inimesi mõista: kuidas nad otsuseid langetavad, miks nii käituvad, mis intrigeerib ja käivitab. Lahutamatuks osaks meie tööst on tegeleda arvamuste, uskumuste, reeglite, hoiakute, väärtuste ja normidega.
Neid analüüsides oskame märgata inimeste igapäevaelus nüansse, mis mõjutavad nende käitumist ja otsuseid.
MIDA JA MIKS ME TEEME?
✔️ Lähme inimeste juurde kohale, kuulame nad ära ja jälgime, mis päriselt toimub.
✔️ See aitab sul sihtrühmi kaardistada, tooteid ja teenuseid disainida, turunduses ja kommunikatsioonis, organisatsioonikultuuri kujundamisel.
✔️ Meetoditena kasutame näiteks süvaintervjuusid, osalusvaatlust, varjutamist, foto- ja videohäält, digitaalset etnograafiat.
✔️ Oleme korraga nii analüütilised kui empaatilised, teaduspõhised kui ka inimkesksed.
✔️ Töötame eesti, inglise ja vajadusel ka vene keeles.
Suudame leida mahukast, esmapilgul kaootilisest materjalist mustrid ja korrapära, millest juhindume konkreetsete soovituste andmisel. Riskide maandamiseks aitame vajadusel piloteerida ning testime prototüüpe, sõeludes välja nõrkused ja veendudes tugevustes.
Meilt ei saa sa mitte lihtsalt uuringut, selle analüüsi ja tulemusi, vaid oskame su ettevõttele või organisatsioonile pakkuda välja järgmised inimkesksed arengusammud.