KÜSKI ARENGUHÜPE 2016-2017
Eesmärk oli tollal tegutsenud MTÜ Rakendusliku Antropoloogia Keskuse tootearenduse ja turunduskommunikatsiooni võimekuse tõstmine ning kommunikatsioonikanalite arendamine.
Viisime aastatel 2016–2017 läbi esimese arenguhüppe. Jätkusuutliku arengu tagamiseks oli vaja suurendada tootearenduskompetentsi ning arendada kommunikatsioonikanaleid ja nende kasutamise oskusi liikmete seas.
Tegevus projekti raames oli kolmetasandiline:
- Jätkusuutlikkuse tagamiseks on vajalik kvaliteetne ja edasiarenev teenus. Arenguhüppes keskendume tootearenduse kompetentsi suurendamisele, tootejuhtimise oskuste arendamisele ja finantsplaani väljatöötamisele, mis kõik kokku võimaldaks meil konkureerida juba turul olevate teenusepakkujatega ja läbi elujõulise ja isemajandava organisatsiooni jõuda lähemale ühiskondlike eesmärkide täitmisele. Mõõdame arenguhüpet tellitud projektide arvus ning tellijate tagasiside abil.
- Oma sõnumite levitamiseks vajasime turundusstrateegiat, kommunikatsiooniplaani ja kommunikatsioonikompetentsi tõstmist oma liikmete seas. Viisime oma liikmete seas läbi turunduskommunikatsiooni koolituse. Koostöös kommunikatsiooniekspert Anu-Mall Naaritsaga töötasime välja turundusstrateegia ja kommunikatsiooniplaani. Tulemuslikkust mõõtsime siseseminaridel fookusgupiintervjuudega ja arenguvestluste kaudu.
- Töötasime koostöös ekspertide ja disaineritega välja visuaalse identiteedi, mis kajastub organisatsiooni kodulehel, Facebook’i lehel ja dokumentatsioonis, eesmärgiga toetada organisatsiooni sõnumi levikut ja tegevust ühiskonnas. Lisaks asusume arendama välja infokanaleid, mille kaudu jõuda süstemaatiliselt kõikide sihtrühmadeni; ka kodulehe kujundasime ümber vastavalt oma tegelikele vajadustele. Et soodustada rahvusvahelist koostööd, sai koduleht tõlgitud ka inglise keelde. Meediakanalite efektiivsust mõõdeti klikkide ja püsijälgijate arvus. Visuaalse identiteedi sobivust hindasime siseseminaridel, küsides lisaks ka tagasisidet koostööpartneritelt ja nõustajatelt.
Projektitoetus oli 11 873,14 eurot.
Projekti rahastasid Siseministeerium ja Kodanikuühiskonna Sihtkapital 2016. aasta arenguhüppe taotlusvoorust.